Camí a Genoveses

20120822-194734.jpg

Una de les platges imprescindibles per a visitar si passes uns dies al Cabo de Gata (Almeria) és la Playa de los Genoveses. Jo hi vaig arribar fent la ruta des de Playa de Mónsul, aviat faré un nou post parlant-ne, i tens la sensació que estàs enmig d’un desert quan, de sobte, mires al teu costat i hi veus el mar.

Genoveses és una enorme platja completament verge sense cap tipus de servei. La sorra no és molt neta ja que hi ha moltes algues i petites cloïsses que et pots endur de souvenir. L’aigua és molt transparent, si l’observes de lluny de color blau turquesa. Dues muntanyetes es troben a cada extrem de la platja abans d’arribar a San José, poblet mariner on ens vam aturar a dinar.

Una de las playas imprescindibles a visitar si pasas unos días en Cabo de Gata (Almería) es la Playa de los Genoveses. Yo llegué haciendo la ruta desde Playa de Mónsul, pronto haré un post nuevo hablando sobre ésta, y tienes la sensación que estás en medio de un desierto cuando, de repente, miras a tu lado i te encuentras con el mar.

Genoveses es una enorme playa completamente virgen sin ningún tipo de servicio. La arena no está muy límpia ya que hay muchas algas y pequeñas conchas que te puedes llevar de souvenir. El agua es muy transparente y de color azul turquesa. Dos montañas se encuentran en cada extremo de la playa antes de llegar a San José, pueblecillo marinero donde nos paramos a comer.

20120822-194802.jpg

Anuncis